سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ کارها نزد خدا، شادمان ساختن مؤمن است، از طریق برطرف ساختن گرسنگی اش و یا زدودن اندوهش . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
خانه | مدیریت | ایمیل من | شناسنامه| پارسی یار
هرچه می خواهد دل تنگت بگو ( مهدی قندی)
  • کل بازدیدها: 7466 بازدید

  • بازدید امروز: 3 بازدید

  • بازدید دیروز: 0 بازدید
  • اول
    مهدی قندی ( 86/10/26 ساعت 5:21 ع )

     

     

    همونجوری که گفتم من اقای مهدی قندی هستم مهم نیست چند سالمه  یه کم مشکل شنوایی دارم اما همین بتعث شده تا خیلی چیزایی رو که دیگران نمیشنون من بشنوم مثل صدای   درختا   پرندهها    برگه  و صدای خدا رو  هر کی خاست میتونه اینجا مطلب بده اما  .....



  • نظرات دیگران ( )

    =============================================================

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اول
    [عناوین آرشیوشده]

    =============================================================